3 Ekim 2010 Pazar

Benim ilk merhabam...

Hepinize merhaba. belki blogumu kimse okumayacak belki fark edilmeyecek bile. Ama olsun....

Pek uzun uzun yazamam. Sadece içimden geçenleri net olarak anlatmayı severim tabi ne kadar başarılıyım o da tartışılır.

Ben burdan 10 senelik dostuma sesleniyorum. Bir insan hiç mi hatırlamaz? Hiç mi aklına gelmez o kadar anı. Hiç mi kulağın çınladığında çınlatanın ben olduğum aklına gelmez? Sabahlara kadar oturup dertleştiğimiz, en kötü günlerimizde hep beraber olduğumuz hiç mi hatırlanmaz?

Eğer bir başkası unutsaydı beni bu kadar zoruma gitmezdi inan. Sen benim en iyi aradaşım, sırdaşım, her yolda beraber olduğum can dostumdun. -dun diyorsam benimde unuttuğumu sanma. hala eski yerinde duruyorsun benim için. Senin aklına ne zaman düşerim bilinmez. Bakalım ne zaman hatırlayacaksın beni,

4 yorum:

  1. boşver be özlem giden gitmiş benim de hatırladıkça içimi acıtan dostum var ama olsun canı sağolsun...
    sen boşver eski hayırsız dostları... diyet yaz bize.. gel sen de zayıfla.. yeni dostulukllar kur yeni dostlar kazan...ben burdayım :))

    YanıtlaSil
  2. hadi ama özlem.. blogunu listeme ekledim arkadaşlarımda merak edip blogunu ziyaret edecektir.. hadi sende bi yerden başla..yaz rahatla.. güncellemeni merakla bekliyorum...iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    bir yorumda gordum.sanirim akupunkturla 40 kilo vermissin hayran oldun ziyarete geldim:)

    YanıtlaSil
  4. selam arkadaşlar kusura bakmayın lütfen inanın şimdi gördüm yorumlarınızı. inanın rajime girmek lafı bile sıkıyor beni aldım kiloları. vermek lazım en yakın zamanda. nagiş blogunu ziyat-ret edicem canım. nihalasli aslında herey insanın kendi elinde. azim ve hırs oldukça herşeyi elde edebiliriz. tekrar görüşürüz ekmek almam lazım
    :))

    YanıtlaSil